زمان مطالعه: 2 دقیقه



سردار حاج حمزه فلاح با اشاره به برگزاری مراسم شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار شهیدجواد دوربین افزود: این شهید بزرگوار از نسل شهدای جوان دوران دفاع مقدس بود که در عملیات‌های بسیاری همچون کربلای ۵ و فتح خرمشهر و جبهه‌های کردستان حضور مؤثر داشت و به درجه جانبازی نائل آمد.

رئیس ستادبزرگداشت سردارشهیدمدافع حرم جواددوربین گفت شهیددوربین در دوران بازنشستگی به پختگی و تجربه بسیار بالایی دست یافته بود و با مطالعه و بررسی جغرافیای منطقه وارد سوریه شد و از دست نوشته‌های روزانه ایشان کاملا مشخص است که حضورش عمیق و با لحاظ جمیع جهات به دنبال اثرگذاری بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود:هرساله مراسم شهید جواددوربین محفلی است که دوستان انقلاب از سراسر استان گیلان در صحن مزارشهدای انزلی گردهم می‌آیند و در ابتدای بهار با یکدیگر دیدار میکنند و اقشار گوناگون جامعه باسلایق مختلف، خصوصا جوانان در آن حضور می‌یابند و این هم از برکات وجودی و جاذبه شهید است.

هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار شهید جواد دوربین روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار خواهد شد. شهیدجواددوربین ساعت ۸:۱۵ صبح بارانی روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در منطقه الحمره و در جریان عملیات خونین خانطومان به دست دژخیمان داعش به شهادت رسید.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
بلک وب

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× واتساپ